Бізнес-ідея. Консультант з шопінгу

31 Жовтень, 2013

index12-300x225
Суть ідеї.
Кількість телешоу, в яких стилісти та інші дизайнери змінюють людей до невпізнання, зашкалює. То треба підстригтися, то спалити весь свій одяг — попит на зміни є. При цьому людей, які вміють зробити правильний вибір і купити дійсно стильний одяг, вкрай мало. Але не йти ж в магазин зі стилістом! Хоча, а чом би і ні? Наймаємо дизайнерів (або працюємо самі, якщо вміємо), які можуть стати консультантами з шопінгу. Тобто буквально йти з людиною за ручку по магазину і радити, що купувати, а що ні. Послуг тут безліч: починаючи від простих порад при покупці і закінчуючи підбором стилю по надісланій фотографії. Зрештою, можна зняти мірки, а потім привезти вже куплений одяг.

Цільова аудиторія і конкуренти.
Переважно жінки, яким необхідна професійна порада при покупці одягу. До речі, є й інші сегменти цільової аудиторії, наприклад, чоловіки, що збираються на побачення.

Бізнес-модель і інвестиції.
По-перше, доведеться знайти стилістів, можливо, навіть на постійну, а не відрядну оплату. Втім, це можуть бути навіть студенти профільних спеціальностей. По-друге, враховуйте плату за розміщення в торгових центрах і гроші, які доведеться витратити на розкрутку компанії на модних сайтах і в журналах. У будь-якому випадку, конкурентів в Уанеті поки мало, а стартові інвестиції навряд чи перевищать півмільйона гривень.

Реклама в жіночих журналах — лише один з каналів просування. Чому б не шукати споживачів прямо в магазинах, наприклад, відкривши на першому поверсі великого торгового комплексу представництво компанії з черговим стилістом?

Ризики. 

  • Не домовитеся з магазинами — не буде предмета для консультування, так що краще почати саме з переговорів.
  • Ви зіткнетеся з справжнім конфліктом інтересів, адже ваш консультант повинен бути незалежним, а не водити клієнтів в одну і ту ж лавку.
  • Якість консалтингу має дуже велике значення — є ризик не набрати потрібних людей.

Думка експерта.
Юрій Белонощенко: «Це дуже гарна ідея для клієнтів з проблемою вибору. Причому незалежно від статі. Запуск такої послуги може реально збільшити кількість продажів у магазинах. Головне — набирати талановитих фахівців і проводити для них психологічний курс по розпізнаванню різних типів людей. Плюс послуга не повинна коштувати дорого ».



  • Сторінки

  •