Рекламні технології в системі масових комунікацій

11 Грудень, 2013

2013-12-11 11.17.1711 грудня 2013 року за ініціативи Інноваційного бізнес-інкубатора та кафедри економіки підприємств, фінансів, обліку і аудиту проведено майстер-клас «Рекламні технології в системі масових комунікацій». Учасниками  заходу стали викладачі та студенти економічного факультету та запрошені гості. Так, Починок Світлана Миколаївна виконавчий директор ПП«Колісніченко»,  у своєму виступі назвала радіо одним із найпотужніших засобів реклами. У той же час, багато рекламодавців стикалися з відсутністю результатів від такого виду реклами. Однак радіореклама є ефективним та самодостатнім засобом, крім того вона має здатність значно підсилювати ефективність інших видів реклами. Для того, щоб дізнатися як ефективно застосовувати рекламу на радіо та зробити її діючою, потрібно хоч трохи розумітися на особливостях та вимогах до реклами на радіо.



  • Сторінки

  •