10 порад для успішного ведення бізнесу

2 Січень, 2014

1365403686-random3778-08_04_13
1. Вірте в успіх того, що ви робите. Вірте в усе, що ви робите, і в якість того, що робите, навіть якщо результат далеко. Віра в себе і щоденна праця завжди приведуть до успіху.

2. Навчіться ділитися. Маса бізнесів розвалилася по простій причині. Як тільки з´явилися перші гроші, їх було складно поділити. Вихід простий і єдиний ділити потрібно до того, як ви почали бізнес. Визначтеся, хто що робить, за що відповідає, і так далі. У результаті у вас буде зрозуміла схема хто що отримає з кожного долара прибутку. Діліться з іншими і люди будуть працювати з вами.

3. Намагайтеся вселяти ідеї про успіх вашої діяльності в інших. Навіть коли все ще далеко до успіху, але ви його вже бачите – постарайтеся дати всім оточуючим надію на успіх і нові приводи для збільшення мотивації та працездатності. Нехай це будуть призи, подарунки, або інші плюшки.

4. Обговорюйте проблеми до їх повного настання. 90% проблем будуть вирішені до того, як стануть глобальними. Можна вирішити майже всі, важливо заздалегідь почати діяти. Якщо чекати до останнього, а потім виявиться що у вас проблема, то як її вирішувати? Чим раніше буде з’ясована ситуація, тим швидше ви станете вживати заходів щодо усунення проблеми.

5. Цінуйте ваших партнерів і їхній внесок. Навіть якщо ви зробили більше і все, що зробили ваші партнери, ви теж могли зробити, вони трудилися. Гірше, якщо вони відмовилися або не зробили свою частину діяльності, обумовлену рамками їхньої компетенції. Це вже інша проблема. Цінуйте те, що зроблено, і постарайтеся донести до людей ваше бачення без скандалів, якщо ви якимось чином інакше бачите їхні обов’язки.

6. Всі успіхи потрібно відзначати. Ви підписали великий контракт? Ви реально уклали першу угоду? Є привід для нагороди себе. Якщо ваш товариш досягнув успіху – це важливий крок, привітайте його. До невдач важливо ставитися з одного боку з легкістю, а з іншого – чітко шукати причини невдач і усувати ці причини. Гумор завжди допомагає, а вашим партнерам буде приємніше працювати з позитивною людиною, ніж зі скиглієм.

7. Прислухайтеся до думки інших. Так, своя думку, як і сорочка завжди ближче до тіла. Але є речі, які нам просто складно зрозуміти, чи маємо малу компетенцію для їх розуміння. Іноді продавець, токар, двірник можуть дати важливу пораду і знизити ваші витрати, а як результат збільшити доходи.

8. Дайте клієнтові трохи більше. Ви всі знаходитеся поперемінно в стані клієнта або постачальника-продавця. Вам приємно, якщо вам покладуть зайве яблуко на ваги? Хто вам заважає робити те ж саме? У вас з’явиться більше задоволених клієнтів, а в результаті виросте ваш дохід. Робіть трохи більше, краще, швидше, красивіше, і ваш бізнес буде зростати.

9. Мінімізуйте витрати. Всі витрати лягають на собівартість, а в результаті впливають на ціну, ціна впливає на продажі і конкурентоспроможність. Менше витрат – більше доходів. Один чоловік торгує автомобілями та зайві гроші, проходячи через його рахунок, лежать на короткострокових депозитах. Відсотки низькі, але суми великі. Його дохід на таких дрібницях вище, ніж основний дохід багатьох підприємців.

10. Шукайте свої методи. Робіть все інакше, ніж у інших. Поки ви будете вигідно відрізнятися від конкурентів, ви будете успішні. Ваші доходи будуть рости, поки ви зможете знаходити оригінальні методи продажу, реклами, нововведення у виробництві, упаковці тощо.



  • Сторінки

  •