4 способи, як залишити своїх конкурентів позаду

20 Січень, 2014

1364799022-random542-01_04_13
Дорога до прибутку вимощена унікальними конкурентними перевагами. Задумайтесь над цим. Саме тому деякі найкращі ідеї можуть зазнати повного фіаско, а деякі середнього рівня підприємці можуть бути неймовірно популярні. Десь там, на шляху до успіху, ховалися конкурентні переваги.

Але це також лише єдиний спосіб обійти конкурентів по бізнесу – знайти і створити свої неповторні конкурентні переваги. Нижче наведені чотири способи, які допоможуть вам залишити конкурентів далеко позаду.

Протиставляйте сильні сторони слабким. Навіть якщо у вашого конкурента товар краще і він хоче його продавати за нижчою ціною, ви все одно можете перемогти. У кожної конкуруючої компанії є свої слабкі місця – ті показники, за якими ваш бренд може перевершити конкурента. Наприклад, обслуговування замовників на дому або продовжені гарантії на товар можуть бути непоганим ходом, якщо все зробити правильно.Ваше завдання – знайти слабкі місця конкурентів і використовувати їх у вашій рекламі і презентаціях. Поясніть своїм майбутнім клієнтам, чому ці чинники так важливі і чому краще вибрати саме вашу компанію.

Стежте за формою. Це про те, що потрібно максимально збільшувати цінність і мінімізувати видаткову частину. Цінність відноситься до тих властивостей вашої продукції, за які готовий платити клієнт, все інше – це зайві витрати.Тому вам необхідно постійно контактувати з вашими замовниками і розуміти, чому вони купують те, що ви пропонуєте. Поцікавтеся у них, як можна поліпшити ваші товари. Від будь-яких додаткових властивостей вашої продукції – якими б привабливими вони не були – потрібно відмовитися, якщо вони не потрібні вашим клієнтам.

Женіться за великими клієнтами. Великі компанії-клієнти часто можуть принести набагато більший прибуток, а це значить – більше ресурсів для маркетингу та найму нового персоналу. Але великі компанії також легше обслуговувати, ніж більш дрібні. Це дивне явище, але маленькі компанії іноді вимагають до себе більше уваги, і з ними виникає більше питань з обслуговування, ніж з середніми компаніями, у яких вже є усталені системи. До того ж, той факт, що ви працюєте з великими компаніями, поліпшить довіру до вас на переговорах з новими можливими клієнтами. Але не хвилюйтеся, якщо сама ідея про роботу з більшою компанією вас лякає. Менший розмір вашої фірми повинен бути перевагою, тому що дозволяє вам реагувати швидше і постійно нестандартно мислити. Переконайте велику компанію, що зміна постачальника додасть її поточним проектом новизни.

Знайте свої цифри. Дивують ті підприємці, які не знають найважливіших цифр, від яких залежить успіх або провал їхнього бізнесу.



  • Сторінки

  •