Які існують критерії вибору ніші для свого бізнесу?

10 Квітень, 2014

1362383077-random4826-04_03_13

По-перше, потрібно перевірити, чи є попит на товар. За допомогою сервісу wordstat.yandex.ru можна визначити, скільки людей хочуть купити Ваш товар. Багато людей хочуть продавати щось нове, те, що ще ніхто не продавав.     Другий критерій – короткий цикл операції. Тобто період часу з покупки до перепродажу товару. Краще розглядати цикл «купив-продав», бажано протягом дня.                                                                                              Третє – ніша подобається, і ви в ній розбираєтеся. Тоді буде більше мотивації займатися цим.                                                                              Четверте – це регіон роботи. В ідеалі треба брати товари, які можна продавати у своїй країні, а ще краще – по світу. Багато проблем з цим виникає. Або вимірники радіації. Проблем з доставкою бути не повинно, якщо будуть замовлення з інших регіонів.                                                                                Прибутковість однієї транзакції. Транзакція – це одна операція з продажу.    Далі – можливість делегувати. Якщо бізнес зав’язаний лише на вас, то це проблематично. Якщо ви не можете передати частину роботи іншим, доведеться виконувати все самому, а це забирає багато часу.                      Останнє − легальність. Зараз це питання актуальне. Чому бізнес повинен бути легальним? Багато зараз продають копії товарів, а не оригінали. Щоб совість була чистою, бізнес повинен бути легальним. Якщо продавати бренди, то продавати справжнє.

 



  • Сторінки

  •