Як спростити свій бізнес

12 Травень, 2014

2
Марк Макніллі (Mark McNeilly), професор Kenan-Flagler Business School, автор 3-х популярних бізнес-книг, серед яких “Сунь Цзи та мистецтво бізнесу” (Sun Tzu and the Art of Business), пропонує три способи спростити свій бізнес.
1. Спростіть продукт. Всі ми знаємо, що простота і легкість використання, притаманні продукції Apple, — ключовий елемент успіху компанії.
2. Спростіть ваше повідомлення. Якщо ви намагаєтеся розповісти покупцям про п’ять переваг свого продукту, відкиньте чотири і сфокусуйтеся на одній, тій, що найбільш різнить його від продуктів конкурентів.
3. Спростіть бізнес-модель. У складній авіаіндустрії так багато збиткових перевізників, що виконавчий директор American Airlines Роберт Крендалл (Robert Crandall) сказав: «Якби брати Райт жили сьогодні, то Орвілю довелося б звільнити Вілбера». Але коли Southwest Airlines включилася в конкуренцію, вона швидко почала отримувати хороший дохід. Основна причина успіху була в тому, що компанія зберегла простоту, наприклад, використовувала тільки Boeing 737. Це означало, що її пілоти і механіки повинні отримувати знання та навички лише для цього типу літаків, і якщо в одного з них трапляться технічні неполадки, його можна було легко замінити іншим. Така проста ідея дозволила Southwest забезпечити краще обслуговування і одночасно з цим знизити витрати.
У сучасному взаємопов’язаному високотехнологічному світі ускладненість неминуча. Але це не означає, що ми повинні дозволяти їй рости, як пухлини, і душити нашу активність. Навпаки, потрібно слідувати пораді великого мислителя Генрі Девіда Торо (Henry David Thoreau), який сказав: «Спрощуй. Спрощуй. Спрощуй». Тільки щодня спрощуючи, ми сприяємо розкриттю потенціалу наших людей і компаній.



  • Сторінки

  •